O czym pamiętać, stawiając na franczyzę?

Obecnie wielu inwestorów działa w branży modowej, bazując na sprawdzonym modelu współpracy biznesowej, jakim jest franczyza. Oferty franczyzowych sklepów monomarkowych albo multimarkowych są na topie i stanowią świetną alternatywę dla autonomicznych salonów sprzedaży, które trzeba rozwijać latami. O czym pamiętać, stawiając na franczyzę?

Franczyza modowa to gotowe know-how i inne korzyści

Franczyza powstała po to, by usprawnić proces rozwoju znanych i lubianych marek. Dzięki temu modelowi współpracy zyskujesz gotowe know-how i szansę dynamicznego rozwoju Twojej firmy. Nie musisz budować od podstaw rozpoznawalnej marki, płacić za projekt logo, reklamę i edukowanie klientów. Dostajesz pakiet gotowych, wielokrotnie testowanych rozwiązań w zakresie sprzedaży, PR, marketingu i rekrutacji.

Jakie inne korzyści niesie franczyza? Oferty są zróżnicowane i możesz je dostosować do własnych, indywidualnych potrzeb. Franczyzodawca daje Ci wiele różnych rozwiązań, na przykład sklep z odzieżą jednej marki premium albo ekskluzywny butik z ubraniami kilku projektantów. Początkujący franczyzobiorca otrzymuje kompleksową pomoc przy wyborze lokalizacji sklepu, negocjacji warunków wynajmu czy koncepcji zatowarowienia.

Franczyza modowa – pewny start w biznesie

Nowoczesne franczyzy modowe, takie jak Made in G, stworzone przez firmę GPoland, to gwarancja bezpieczeństwa i jakości długoterminowej współpracy. Dzięki gotowej strategii rozwoju, opracowanej przez najlepszych strategów świata mody i sprzedaży, oszczędzasz swój czas, pieniądze i działasz pod skrzydłami renomowanych, cenionych brandów.

Franczyza to dobra opcja dla każdego, kto dysponuje własnym kapitałem i chce prowadzić biznes w otoczeniu profesjonalistów. Butik mono- lub multimarkowy franczyzowy jest świetnym sposobem na zaistnienie na lokalnym rynku. Musisz jednak pamiętać o tym, że asortyment, jakim jest odzież klasy premium, kupuje wąska grupa klientów, których znaczna część mieszka w dużych, polskich miastach.